پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک، در 29 اسلاید.

با تاسیس بانک های خصوصی و انواع موسسات مالی واعتباری به عرصه بانکداری ایران این صنعت از انحصار مطلق بانک های دولتی خارج گردید.قاعدتآ  در فضای رقابتی حاصل از فعالیت بانک ها و موسسات مالی،مشتریان حق انتخاب بیشتری دارند بنابراین هر چه اهرم های جذب مشتری قوی تر باشد امید بدست آوردن و نگه داری مشتری در بانک یا موسسه بیشتر است .

فهرست مطالب:
مقدمه
ضرورت مشتری محوری در بانک
دلیل اهمیت مشتری مداری در بانک ها
CRM در بانک های ایرانی
فواید CRM در بانک و موسسات مالی؟
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 6238 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:1,224 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل پاورپوینت