بر مدار زندگی

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
توضیحات:
کتاب الکترونیکی  بر مدار زندگی ، در قالب فایل pdf و در 56 صفحه.

بخشی از متن:
هر یک از ما انسان ها در هر برهه از زمان، نیاز به تغییر و زندگی بهتر داریم. اما زندگی در چه سطحی و با چه طرز فکری، میتونه شرایط زندگی بهتری را برای ما به ارمغان بیاره ؟

ذهن انسان، دائماً در حال چالش و برانگیختن خوده، تا راهی رو به پیشرفت، برای خود باز کنه. غافل از این که در چالشی گرفتار شده، که راه گریز از اون رو نمی دونه. مطمئنا هر انسانی ذاتاً نیاز به پیشرفت داره. حالا اگر ما در این بین، توجه و توکل بر ذات الهی و کمک و راهنمایی از خدا، و الهاماتی که به ما میشه رو، سر لوحه زندگی خودمون قرار بدیم، به پیشرفت های چشم گیری دست پیدا میکنیم.

هر چیزی در زمان خودش برای هر شخصی ارزش خاصی رو داره. مطمئناً شما هم در زندگی چیزهایی رو میخواهی یا خواسته ای، که خیلی ها در حال حاضر دارند و شما هنوز به دست نیاورده ای. پس بیا دست به کار بشیم تا به کمک همدیگه اولین قدم های لازم برای رسیدن به خواسته های کوچیک و بزرگ رو برداریم.
دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 32237 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:1,506 کیلوبایت

 قیمت: رایگان
برای دانلود رایگان فایل روی لینک دانلود کلیک کنید.   دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    صرفاً خواندن کتاب به شما کمکی نخواهد کرد، بایستی در زندگی خود مشاهده گر باشید تا بتوانید آن چه را که خوانده اید را اجرا کنید، تا زندگی شما تغییر کنید. تغییر آسان است اگر بخواهید که قدم اول را بردارید


  • محتوای فایل دانلودی:
    کتاب الکترونیکی با 56 صفحه و فرمت پی دی اف تقدیم به دوستداران زندگی بهتر